Stěhování

O víkendu u nás proběhlo stěhování. Na můj vkus se toho stěhovalo příliš málo a vlastně jsme se spíš sestěhovávali, aby se mohlo začít s rekonstrukcí. I tak jsem si malou změnu (jako každou) užila a snažila jsem se věci rozmístit jak nejlépe to šlo. Největší problém mám s doplňky. Je jich čím dál víc. I když je mi líto je občas schovat do skříně, tak je to myslím dobrá volba, protože méně je více a vypadá lépe:-). Chtěla jsem vložit fotky před a po, ale radši ukážu jen výsledek. Snad to bude vypadat přijatelně:-)...

Můj mini pc koutek (v košíku pod bílým stolkem jsou schované všechny kabely)

Zátiší se šatní skříní

5 komentářů

  1. Ahoj Shari, ta skříň je úúúžasná! Přeju ti, ať vám přestavba proběhne rychle a těším se na na dokumentaci :-).
    tibi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj tibinko, děkuji za návštěvu a přání, snad se dočkám a brzy budu mít co dokumentovat! Ať se daří:-*

    OdpovědětVymazat
  3. You have a very cozy home.
    Hugs
    Magdalena/Color sepia

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí Váš blog, máte to doma krásně sladěné. Také začínám s blogem a srdečně Vás zvu na návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zas odpovídám opožděně...

    Magdalena, thank you for visit and a kind words.

    Ahoj Vianne, děkuji moc a na návštěvu se ráda zastavím, hezký večer:-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.