Jen tak...

Věneček a tác přestříkaný barvou ve spreji na bílo

Na okně



Zápichy na bylinky

Břečťan

Koš na bílo

A snad konečně vyřešené uspořádání TV stolku...:-)

8 komentářů

  1. hola sharka muy lindos los espacios cada dia más romántico precioso como siempre un beso faby

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Pohlazení na duši :)

    OdpovědětVymazat
  3. Your house is so beautiful Sharka! The heart in the window is great..
    Have a nice week♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hi, Beautyfull colours you have in your home.
    best wishes
    Magdalena at Color Sepia

    OdpovědětVymazat
  5. Moc zdravím,
    tvoje stránky jsou jako klidná vodní hladina a vyprovokovaly mně k akci :o) Založila jsem si svůj blog na adrese http://manupropria-mokopa.blogspot.com/ a vyšla jsem tím z anonymity.Děkuji za postrčení.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Faby, Eviku, Sandro a mokopo, všechny vás zdravím a opožděně děkuji za návštěvy a milá slůvka:-). Mám co dohánět, nové návštěvnice s novými blogy, tak jdu na to, hezký večer!

    Hello Magdalena,
    welcome on my blog and thank you for visit and kind words. I´ll have to make time to watch your blog! See you soon:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den,
    ráda bych Vám vysekla poklonu za neuvěřitelně krásný Blog. Koukám, že jste moje krevní skupina, protože máte také ráda krásné věci a přesně v mých oblíbených barvách!:-) Našla jsme Vás náhodou, přes bublinku Alenku, která je poklad a šije nádherné věci. Ráda navštěvuji Vaše stránky a hledám inspiraci ve Vašich neuvěřitelných výtvorech. Držím palce, jen tak dál!!!
    mějte se krásně!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer Haniku,
    tedy moc děkuji za krásnou poklonu, i když já skoro netvořím, spíš jen dekoruju. Na šití mám právě Alenku, je to moc fajn ženská:-). Jsem ráda, že se šedobílá kombinace líbí a děkuji za návštěvu!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.