Nápisy

Udělala jsem si po dlohé době čas a zkusila jsem něco tvořit. Líbí se mi nápisy v interiéru i na doplňcích a různé cedulky. Od ruky bych to celé asi nedala, tak jsem si pomohla textovou šablonou vyřezanou plotterem na samolepku a zbytek dokreslila. Jenom vavřínový věneček jsem na internetu ve vektorech nenašla, tak jsem musela z hlavy:-). Cedulky jsou ještě natřené pod bílou barvou šedou, která po ošmirglování prosvítá.
Už se těším, až si Welcome pověsím na nové dveře nového bydlení... Už aby to bylo!
Pozdravy všem, Š.

14 komentářů

  1. Hello Sharka!! The little boxes in white are so beautiful!!
    The decoration from your house is really wonderful, congrats..
    Have a nice week, hugs♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Sharko, ty nápisy jsou úžasné!
    Máš moc hezký blog, nádherné fotky a moc hezké dekorace ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sharko, jak budeš mít chvilku, koukní prosím na můj blog ... něco tam pro tebe mám ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sharko!
    Díky moc za pochvalu mojí rekonstrukce balkonu. Nebyla jsem s tim sama uplne spokojena. Ale hlavne, ze je to funkcni.
    Nápisy se Ti moc povedly. Líbí se mi hlavně ta bedna na časopisy. Mám ráda, když jsou takovéhle malé úložné prostory originální. Držím palce, ať rekonstrukce odsejpá. A hezké léto!

    OdpovědětVymazat
  5. Hello Sandra,
    I´m glad to see you and thank you:-*

    Ahoj Evíku,
    vítám Tě a moc děkuju! Dnes mě to totálně vyčerpalo, ale určitě se ještě zastavím:-)!

    Ado, díky za pochvalu, od Tebe potěší:-). Balkon vypadá dobře i na fotkách a to udělá dojem:-). Měj se fajn a hodně inspirace!

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinko,máš to nádherné! Líbí se mi to písmo! MOC podařené!Krásný den a děkuji za hodnocení.Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda Ali,
    moc díky a děkuju za návštěvu, měj se krásně a ahoj zase u Tebe;-)...

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné......garatuluji,úžasně se Ti to povedlo a moc děkuji za inspiraci...děkuji

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojda Karii, děkuji za milá slova a za návštěvu, měj se fajn:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Sharko, máte úžasný blog. Kdykoliv ho navštívím jsem nadšená. Ty nápisy se vám moc povedly. Máte-li zájem navštivte můj blog, jsem začátečník. http://fleurette-lavieenrose.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sharko,moc zdravím,připojuji se s chválou k ostaním. Tvůj blog byla tzv. poslední tečka k tomu,která mně vyprovokovala k založení svého blogu a abych vyšla z anonymity :o) Tímto ti ze srdce děkuji neboť mi to otevřelo svět netušených krás.Dovolila jsem si dát odkaz na svůj blog. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  13. Fleurette, opožděně zdravím a musím si přidat do oblíbených odkaz na váš blog!:-)

    Ahoj mokopo,
    mám radost taky a hlavně je nás čím dál víc a bude zase spoustu super inspirace!
    A vítám Tě také na selském, říkala jsem si, kdy se ukážeš:-D...

    OdpovědětVymazat
  14. Našla jsem tento úžasný blog a dočetla jsem až sem. K vyřezávání šablon používám svůj malý plotter, ale taktéž nemám šablonu na vavřínový věnec. Nemám zkušenosti s vytvářením vlastních tvarů, proto se chci zeptat, v jakém formátu šablonu máte a případně bych ji odkoupila :) díky.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.