Příběh staré bedny

Začátkem jara jsem se vydala konečně na naši obrovskou půdu. Už začlo být venku dlouho světlo tak jsem se nemusela bát, protože malými okny proudilo dostatek slunečních paprsků. Pod vrstvami prachu už toho bohužel moc k nalezení nebylo, ale přece jen jsem ukořistila poklad - starou bednu. Byla to moje vysněná inspirace ze severských blogů. Moje bedna je ještě z dob majitelů obchodu se zbožím smíšeným, kteří náš dům kdysi s tímto obchůdkem postavili. Takže jsem z bedny nejprve vysypala prastaré pytle s kávou v originálních původních obalech a pak jsem z olezlé bedny udělala ještě olezlejší:-). Po koupeli v savu, drobném vyspravení a lehkém přetření na šedou barvu jsem si ji konečně mohla vystavit jako originální a památečný odkládací stoleček:-D

13 komentářů

  1. Krásný! V životě by mě nenapadlo, že budu obdivovat starou bednu. :-)
    Ale ona to není jen bedna, je to prostě kousek historie. A Ty jsi výborná dekoratérka.

    OdpovědětVymazat
  2. přítel nemluví, že den a byl překvapen rohu se starými boxů je boží se mi, jako to, co jste blogů severských hugs linda nosnici jsme Fabiola

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sarko, tak jsem se od Tebe nechala inspirovat a pustim se do truhly, mam tu samou ve sklepe (spinavou neobrousenou :) dneska jsem se prochazela po Tabore a navstivila muj oblibeny obchod u podloubi, vsimla jsem si ze ho mas v odkazech jako oblibeny :)
    Do toho bytu jak jsem Ti posilala odkaz jsem se nastehovala pred rokem, neni primo muj ale patri rodine :) rada bych Ti poslala jeste nejake fotky treba i Tebe inspiruji jako me Ty tvoje :) nikde jsem ale nenasla kontakt na Tvuj email...
    ahoj Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani,
    zdravím Tě a díky, já se červenám! Kolik může stárá bedna udělat radosti:-D... Ahoj a hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Hello Faby.
    I have to laugh, Czech compiler translated from Spanish is really magic:-D! I probably do not understand, but I hope you like my old box:-D. Thank you for visiting, I send greetings from my terrible English:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda Heleno, Helo, Helčo...?:-)
    Přeji Ti úspěšnou renovaci truhly a hodně trpělivosti.
    Jé a jsi z Tábora! Krámeček vám tedy závidím, je v něm spoustu krásných věcí, u nás mají jen někdy sem tam něco podobného:-(.
    Můj mail jsem na blog zatím nedávala, ale klidně mi můžeš poslat další krásnou inspiraci. Bedýnky k pc mám taky jako ty, jaké jiné než bílé, že?;-)
    Jsem ráda, že jsem Tě poznala - někoho, kdo umí z minima vytěžit maximum a má vkus!:-). Jestli do budoucna založíš třeba blog nebo picassa, budu se těšit.
    Opravdu se máte, že už máte po rekonstrukci a bydlíte v "novém"!
    PS: Obdivuji původní křišťálový lustr a zrcadlo z trámů, o takovém dlouho sním...;-)
    E-mail: Sharkas.game@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, jako dycky okouzlující :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den Šárko, máte krásné zátiší a skvělé nápady - bedna je úžasná! Moc se mi také líbí, jak máte vše nafocené - měla bych pro Vás jeden návrh (hi hi, nebojte, spíše pracovní - jestli se to tak dá vůbec nazvat...)
    Prosím napište mi prosím na info@bellarose.cz a já bych Vám písla svůj nápad:-)
    Mějte se krásně! Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojda Sandři, díky a díky za návštěvu:-*

    Dobrý večer Martino,
    vítám Vás na mém blogu, díky za návštěvu a milý komentář. Tak já už tedy píšu:-D!
    PS: Potřebuji nový foťáček, s obyč digitálem jsou přece jen fotky nic moc:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Sharka, thank you very much for your beautiful words in my blog♥♥
    You know that I love the decoration that you make, it´s great!!
    I wish you a nice week Sharka!
    Hugs..

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sharko! Je to moc povedené. Škoda, že nemám taky takovou půdu plnou pokladů, kde se dá lovit. Taky se mi líbí ta bílá slepice. Odkud je?

    OdpovědětVymazat
  12. Hello Sandra,
    You 're welcome, I also thank you for your visit and comment: -*

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Ado,
    zdravím Tě a díky! U nás už toho bohužel také moc není:-(.
    Slepička je z mého oblíbeného obchůdku u nás, e-shop nemají, škoda.
    http://www.ifantazie.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.