Breakfast at Tiffany´s

Dala jsem si do profilu fotku. Na tu moji nemám odvahu, tak mě zastoupí alespoň Audrey. Nedávno jsem totiž díky ní objevila Ameriku. V televizi dávali Snídani u Tiffanyho a já ji opravdu viděla poprvé v životě zato rozhodně ne naposledy. Hlavní hrdinka mi svou povahou připomínala něco, co je hluboko ve mně i mou trošku zapomenutou vášeň pro módu (vyměnila jsem ji za bydlení:-)). Tak nadčasový film jsem snad ještě neviděla. S velkýmí tmavými brýlemi a elegantními koktejlkami by byla Audrey šik i dnes a mít doma jako sedačku retro vanu s fialovorůžovými polštářky by chtěl mít každý designér! Nechte se inspirovat:-)...


PS: Přidala jsem i mail, abyste ho příště nehledali;-)





Klapky na oči bych brala hned!


6 komentářů

  1. Ahoj Sharko, hezkou ikonku jsi vybrala - já mám ráda Audrey Hepburn v My Fair Lady. Snídani u Tiffanyho jsem sice taky viděla, ale ta vana s polštářky mi úplně unikla... Ve vaně často usnu, takže bych ji mohla mít třeba místo postele, je to opravdu prudce elegantní. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani,
    tak s tou vanopostelí bych souhlasila, v obou trávím nejradši co nejvíce času:-D!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kten filmík bych chtěl ateda vidět!

    OdpovědětVymazat
  4. ůj drahý pravda eleganci a krásu této ženy není v módě a já ji miluju pořádku v tom, co píšete, saludos faby

    OdpovědětVymazat
  5. Čua Sandři, to jsem zvědavá, jestli by se Ti líbil:-P Ale vizuálně určitě;-)

    Hi Faby, so Audrey is really amazing and very elegant :-)

    Have a nice weekend all!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko, máš krásný blog, super cit pro design a vůbec, asi budu od Tebe opisovat (hlavně při tvorbě blogu)....že můžu?
    Přeju moc a moc trpělivosti při přestavbě, dovedu si to teď velice živě představit :-(
    DanaH

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.