Starý vojenský kufr

Tak jsem se konečně dočkala opraveného starého vojenského kufru. Pořídila jsem si ho snad už před půl rokem, ale teprve o víkendu jsem jej mohla natřít na bílo a konečně si do něj uložit zimní věci. Myslela jsem si, že renovaci zvládnu sama. Zapnula jsem tenkrát brusku a místo aby se hnědý nátěr obrušoval, tak se roztékal:-(. Přítel mi tedy kufr odvezl do louhárny. Nejdelší čekání ovšem bylo na nové nohy a zbroušení, které můj drahý odkládal a odkládal... No jo, kovářova kobyla:-)...



Zima už je zamčená:-)



Původní stav kufru a po olouhování

11 komentářů

  1. Congratulations Sharka!!
    You`ve made a wonderful work, it looks great in white!
    Have a nice weekend, hugs..

    OdpovědětVymazat
  2. Sharko, to je moc povedené! Natřít kufr na bílo dokáže kdekdo, ale Ty to máš krásně naaranžované pro fotografii.
    Taky mám takový vojenský kufr ve sklepě a ráda bych s ním něco podnikla, ale je na něm přes šablonu vzorně napsané dědečkovo jméno a zatím prostě nedokážu vzít štětku a tu jmenovku zamatlat. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ohhh krásné je dobrá změna se mi líbí bílé nábytek vidím jasnějąí krásná jako vždy .... s překladateli, aby porozuměli tomu, co píšete a vaší zprávy na můj blog ať mě obejmout vás desetiletí na dálku dobrý týden

    OdpovědětVymazat
  4. Shari, krásný kufr, fakt že jo :-)
    A moc se ti povedly jak fotky, tak aranžmá :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sandra, thanks for the nice comment and enjoy Easter holidays! I look forward to See you:-*.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani,
    vítám Tě na mém blogu a děkuji za návštěvu a za pár milých řádek.
    Kufr po dědečkovi, tak to je opravdu poklad, já bych to srdce taky neměla, ale šlo by to třeba jen přetřít lazurou, aby to trošku prosvítalo a mělo "patinu";-).
    Taky jsem se podívala k tobě domů, když vidím ten moderní design, tak si říkám, jestli jsem se se svým stylem úplně nezbláznila, ale vidím, že i Ty stahuješ fotky ze severského bydlení! Hezká inspirace, doufám, že Ti nebude vadit, když si Tě pro častější návštěvu uložím do oblíbených blogů nebo virtuálních kamarádek?
    Díky, ahoj Š.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Faby, thank you very much, wow, you can speak Czech!:-D:-D:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda Sandři, moc Tě zdravím a díky! Ty jsi můj stálý pozorovatel, jsem ráda, že se stavíš a napíšeš, potěší to:-*.
    Měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
  9. Jeje Sharko, děkuji za přivítání a Tvou návštěvu na mém blogu (teď mě napadá, že jsem Ti sem původně vtrhla bez pozdravu, la pardon :-))). Tvůj styl se mi moc líbí, obdivuju, že celý blog je opravdu o Tvém bydlení a Tvém stylu, super. Nad kufrem se ještě zamyslím, ale asi bude potřebovat větší renovaci než lazuru. Ulož si můj blog, kam se Ti hodí, bude mi ctí a dám si Tvůj do sledovaných blogů. Jdu kouknout na nový příspěvek, přeji krásné Velikonce.

    OdpovědětVymazat
  10. Jé Jani díky za svolení:-D a jsem ráda, že se Ti mé experimenty líbí, to potěší:-*
    Zatím ahoj

    OdpovědětVymazat
  11. What a beautiful work!!
    i like the white colour
    have a verry nice week
    Yolanda

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.