Předvelikonoční neděle

Rychle doháním, co jsem ještě pořát nestihla vložit na blog. Zítra je Velikonoční pondělí, tak si říkám, jestli po něm už nebudou skořápky od vajíček a slepičky trošku pasé:-)! Doufám, že nečekaní koledníci zítra nedorazí, ze dvaceti uvařených vajec nám 13 popraskalo, barvy jsme nemohli najít, tak jsem improvizovala se zlatým a stříbrným fixem. A to jsem si říkala, že bych tenhle nápad nechala až na další velikonoce, to jsme hospodyňky, chjo:-/.

Letos jsem zůstala věrná šedivé, samozřejmě bílé a přidala jsem růžovou. Samá chladná barva, ale do oken nám jižní slunce svítí až až, tak se aspoň trošku ochladíme:-).


Moje šikovná skorotchyně zase háčkovala, nejvíc mě dostali motýlci. Je to vlastně jen přeložený tvar kytičky, tak jsou 3D...


Letošní úlovky z mého nejmilejšího obchodu

Deko na telce... (Letos mi také učarovala sušená tilandsie, má totiž šedivou barvu:-D)






Vymyslela jsem si polštářky - inspirovala jsem se na netu. Ještě že mám kolem sebe šikovné přátele, já bych je bohužel do kupy nedala. (Tchyňka šila, vyšívala moje internetová kamarádka Ajkabublinka. Děkujúúú:-*)

Bonus od tchyně :-D

3 komentáře

  1. Sharka, happy Easter!!!
    I hope you`re having a great day in company of all your family!
    Your taste for the decoration is so nice, I love it!!
    The eggs in grey and white are wonderful!
    I wish you a beautiful week.. hugs!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Sandra, you are fast! I still give my new post together and you have write your comment!:-D Thanks a lot, I am glad that you like even my gray color :-). Have a nice evening, bye...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.