Krásné Velikonoce

Krásné Velikonoce všem:-)

11 komentářů

  1. Děkujeme!
    Přeji též krásné Velikonoce (a žádné nečekané koledníky :-). A nevím, proč tak jednoduché a hezké zdobení kraslic stužkou nemohlo napadnout mě.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veselé Velikonoce přítele! že vše, co udělat krásné vajec hadříkem velice dobrý nápad, fotografie z TV je velmi pěkné, že se trochu ve stínu stromů růže
    dobře, že jsme schopni komunikovat! kiss faby

    OdpovědětVymazat
  3. Šári i tobě krásné velikonoce!!

    Dekorace máš na 1*

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, Sandři, Faby a všichni další... Popřeju "jen tak" hezké Velikonoce a vy se za chvilku ozvete s odpovědí:-D. Chci Vám říct, že mám fakt radost, že mi napíšete, že jsem ráda, že se zastavíte na návštěvu, že se tu někomu aspoň trošku líbí a hlavně, že tu nejsem sama:-D!
    D Ě K U J I

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sharko!
    Sice už je po Velikonocích, takže Ti nepopřeju k Velikonocům, ale přeju hezký den a týden! A hlavně musím pochválit tvoje zdobení a dekorace jsou krásné! A taky ta ten vojenský kufr je super. Já hrozně toužím po takovéhle truhle - s plochým víkem - abych ji mohla doma mít jako stolek u sedačky. Jinak se omlouvám za pozdní odpověď na tvé otázky na mém blogu - je na mém blogu nebo tady:

    Ahoj Sharko! Omlouvám se za trochu pozdní reakci. Jsem hrozně moc ráda, že se Ti můj blog líbí a přináší užitek :-). Opravdu. Myslím, že Elle Decor za to stojí. Je to jedno číslo na několik měsíců a je tam více designových věcí a textů o designerech apod. Taky foťákům skoro nerozumím, ale mám několik kamarádů, na jejichž rady dám. Je to legrace, protože znalci foťáků se zdá se dělí na canonáky a nikonáky. Na radu jednoho kamaráda jsem si právě koupila i tenhle svůj růžový malý nikon a musím říct, že je fakt super. Fotí podle mě moc hezky a má i veliký zoom. Doporučuju. Taky Ti chci poděkovat ze krásné obrázky a inspirace na Tvém blogu. Mně se romantický a venkovský styl taky líbí, ale nějak bych v tom asi sama neuměla žít. Ale je to krása! Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  7. AHoj Šári, já ti tu byla dneska zase šmejdýskovat po blogu. Neboj, sezula jsem se, nenadrobila jsem, a ani nenašlapala. Prolezla jsem všechno a jen lapala po dechu, ty moje designérko :-)

    Krásné dny plné sluníčka a pohlazení!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj všem, v největším pracovním náporu mě bohužel zchvátila viróza, tak se omlouvám, že odepisuji až teď;-).

    Ladišku, je fakt, že to někdy těm chlapům trvá trošku dýl:-D Já jsem večer na svém pc a můj brouček zase na svém notebooku, takže to máme rozdělený, ale je fakt, že někdy žárlí!

    Ahoj Ado, zdravím Tě a díky za vyčerpávající odpověď! Také dík za pochvalu mého kufru. Jako konferenční stolek jsem už na něj taky narazila, je to super, ale mě by to doma neprošlo, tak se aspoň budu těšit na originální nápad u Tebe...

    Ahoj Sandři, díky, že mi tu šmejdíš a hlavně se prosím Tě nezouvej!!! Po mém vyčerpávajícím úklidu se tam a zpátky po místnosti proběhne náš pes a chlupy jsou všude:-/. Zlatě Váš Filípek!:-) Ať se vám daří, někdy zase paa.

    Faby Helllloooo:-*

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Sarko,
    C'est tres bien tvuj maison blanche, opravdu.
    Vcera jsem si Tvuj blog prohlizela a dnes jsem se musela vratit.
    Moc se mi libi Tvuj styl a vkus :)
    Myslim ze by se ti mohlo libit i tohle :) http://www.flickr.com/photos/wallwear/sets/72157603829001763/

    Muzu si nejak nastavit aby mi chodilo mailem kdyz pridas neco noveho na tvuj blog ?

    Tesim se na tvuj dalsi prispevek
    Helena :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Heleno,
    Merci beaucoup a vítám Tě tu! No, ještě mám toho hodně před sebou a mám se co učit, ale děkuji za komentář, to teda potěší:-)
    Odkaz je super, byt je tvůj?:-o Obdivuju, když má někdo nápad a z obyčejné věci umí udělat hezký a originální doplněk, ještě ke všemu za pár kaček.
    Přiznám se, že nevím, jestli Ti může chodit novinka mailem, ale jde přidat odkaz s ikonkou na blog, kde je vždycky vidět nový příspěvek i fotka.
    Ráda Tě "u mně" zase někdy potkám, ahoj:-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.