Velikonoce

Konečně jsme se pustily do budování našeho nového bydlení, tak mi na blog nezbývá moc času. Ale jsem ráda, že se už něco začlo dít a doufám, že brzy začnu zařizovat nové místnosti.
Na velikonoční výzdobu jsem ale nezapomněla. S jarní výzdobou a příchodem jara jsem se moc netrefila, protože to vypadá, že přišlo jaro až dnes. Ale Velikonoce jsou už 100% za dveřmi:-D!

Velikonoce v přírodním stylu - věneček jsem tvořila loni - šílená práce!:-/


Polepené vajíčko zavěšené v rámu


Moje umotané srdíčko ze sušeného sena, krásně voní:-)

12 komentářů

  1. hola gracias por entrar a mi blog y dejar tu mensajito que fue para mi una invitacion a tu blog estoy impresiomada con la decoración es precioso y muy lindas ideas ahora que estamos en pascuas un beso y e agrege a mi link decoracion en blanco que es una de mis favoritos un beso y nosseguimos visitando faby

    OdpovědětVymazat
  2. Hello Sharka!!!
    What a wonderful easter decoration have you made, it`s really lovely!
    I love white (you know that)and I find this wreath so soft and elegant.. congratulations!!
    I`m very happy when I see you in my blog, you`re welcome there!
    Have a nice Sunday Sharka!

    OdpovědětVymazat
  3. Hi Faby,
    thank you for adding me to your links! I hope I can also save on your BLOG LINK. I will look forward to the NEWS. Have a nice Sunday.

    OdpovědětVymazat
  4. Hi Sandra,
    I also like to see you, thank you for your visit and kind words:-*. I like to see your blog again!
    Bye for now.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, jsem ulítlá na motýlky. Tohodle jsi drátovala sama? Jesli ano, prozradíš postup? Zápasím s velikonoční výzdobou. Nejprve jsem si nakoupila ty klasické kuřátka, košík, zelený sysal. Jenže. Prostě chci něco jiného a na tvých stránkách to vždy najdu...

    OdpovědětVymazat
  6. Ten věněček je překrásný! (jsem na věnce a věněčky všeho druhu zatížená) Dlouhá práce se určitě vyplatila. Vajíčko se mi taky líbí. Díky za krásné inspirace.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda Lado,
    motýlek je kupovaný, já moc šikovná nejsem, ale vypadá jednoduše, myslím, že by vyrobit šel;-). Oproti tomu seno a obyč vajíčka je hodně levná velikonoční dekorace:-D! Děkuji za návštěvu a ať se daří při tvoření.
    PS: Motýlky ještě dodám:-).

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj chic ado,
    vítám Tě u mě a díky za milý komentář. Na skok jsem se stavila i u Tebe na blogu, je krásný a plný super tipů! I když se momentálně vzhlížím v romantice, tak můžu i čisté linie moderního designu, je nadčasový a hodí se téměř ke všemu. Někdy si udělám víc času, doufám, že můžu nakukovat:-)?
    Zdraví Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj tady opět Lada. s počítečem a vůbec s technikou to moc neumím, ale snažila jsem se založit něco, kde budeš mít trochu představu, kdo ti vlastně píše. www.picasaweb.google.com/lamaur2 na motýlky se už moc těším

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojda Lado,
    díky za odkaz, zrovna jsem si říkala, kde Tě najdu:-D! Narazila jsem u Tebe na hezké knížky o bydlení, já myslela, že nic podobného u nás snad ani neexistuje! A modrá je dobrá;-).
    PS: http://forum.living.cz/viewtopic.php?f=34&t=2207899
    Tady mě najdeš taky, možná znáš, jestli ne, tak nejen Tebe zvu:-).

    OdpovědětVymazat
  11. sharka hola nice to be able to visit again you add your blog link to my blog friends know is one way that your blog is known is what we inperdible precious samples is a Chilean kiss your friend faby

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sharko!
    Díky za pochvalu. To vždycky potěší a povzbudí do dalšího psaní. Určitě nakukuj. Taky budu koukat k Tobě, jestli můžu. Hezký den!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.