Dárečky

V týdnu jsem dostala balíček. Ten den jsem měla pořádnou depku, jakou už dlouho ne. A večer na mě čekalo mimo jiné tohle nádherné překvapení! Pytlík, polštářek a srdce mi ušila a vyšila moje virtuální kamarádka sar. Je šikovná, má krásné a elegantní dekorace a přesně odhadla, co si přeju a co se mi líbí! Marně bych chodila v Čechách po obchodech a hledala něco podobného... sari moc děkuju:-*
A vůbec všem mým virtuálním kamarádkám;-)



8 komentářů

  1. Wowwww Sharka!!! Your works are so beautiful!
    I will begin with the embroiders so soon, because I see this works and I love them!!
    Congratulations Sharka!
    Hava a nice week... hugs!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šári, máš to krásné :-) jako vždy excelisimo :-)
    Jen tak dále, moje milá kamarádko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je prostě nádhera. Jo není nad šikovné, zlaté, české ručičky. Kam se hrabou severské blogy..prostě paráda :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Sharka, hugs for you in "the international women`s day"!!
    Have a nice day!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj tady Lada, na Tvých stránkách jsem už druhý den a nemůžu se nabažit. Mám sice ráda modrou, ale ta bílá je luxusní...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj holky, tak jsem nějak pracovně vytížená a blogísek moc nestíhám:-(. Přesto vám všem moc děkuju za sledování a milá slova!
    Sani, musím Ti opravit adresu, viď?!;-)
    Karri, však ty jsi také majitelka zlatých ručiček, tvoje panenky jsou bezkonkurenční!!!:-*
    Ahoj Lado, vítám Tě a díky za návštěvu:-). PS: Obávám se, že množství bílé u nás doma bude taky záležet na mém přítelovi, nějak se začíná ozývat, ale snad se dohodneme:-D.
    Mějte se fajn, zdraví Šárka.

    OdpovědětVymazat
  7. Hi Sandra, you too health! We already starting to reconstruct our house, so I do not have much time to my blog, but sometimes like to visit you again! Have a very nice, yet See you. :-*

    OdpovědětVymazat
  8. For Sandra: I unfortunately can not embroider, but I like it too. This is a gift from my handy virtual friends:-D.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.