Únorové jaro

Nejradši bych se obklopila všemi kvetoucími kytkami a zimu už konečně poslala nadobro pryč! No, zatím se mi to celkem daří, jen venku dnes zase sněžilo:-(

Hyacinty


Azalky půjdou za okno



Rozkvetlý amarylis


6 komentářů

  1. Něha a romantika - jako tvoje duše :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Shari, to je taková nádhera! Já se u Tebe asi nepřestanu nikdy kochat :-) Sousedko ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky, moc děkuju za návštěvu a za milá slovíčka, to potěší:-*. Tak zas někdy paa u mě nebo u vás;-)!

    OdpovědětVymazat
  4. vidím, že jsi už upravila záhlaví blogu, teď jeto dokonalé :-)
    Jen tak dál :-)
    Pořád tu koukám a vyhlížím nové příspěvky :-)
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  5. Sani, jojo, taky tě sleduju:-D! Díky za přízeň a taky za radu, jak na záhlaví, Ti řeknu, že jsem se nazmenšovala:-/, byla to fuška:-D!

    OdpovědětVymazat
  6. holaaaaaaa felicidades estoy con mi boca abierta de tan bellas fotografias que muestras precioso todo me encanta un beso desde chile fabiola te invito a mi blog no tengo cosas tan bellos como la tuyas pero eres bienvenida tengo traductor ...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.