Na blbinky:-)

Už jsem neměla všechny ty závěsné drobnůstky kam dávat, proto jsem nutně potřebovala něco, kam bych je pověsila. Nakonec jsem si pořídila poličku s věšáčky i kovový věšáček:-)
Věšák jsem z černé barvy přetřela nabílo. Visí vedle postele. Drátkované srdíčko na fotografie mi vyrobila šikovná virtuální kamarádka a vánoční punčochu upletla skorotchyně..


Selskou poličku jsem "vyaukřila". Původně byla jen lehce hnědě namořená, tak stačilo jen odšroubovat háčky a přetřít. Srdíčka a nápis jsem zkoušela umotat z rezavého drátu, který je taky přetřený:-). Polička visí nad počítačem.




2 komentáře

  1. Jsi prostě šikulka nejšikovnější, moc chválím :-) si poradíš se vším, viď :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sandro, ráda Tě vidím, děkuji za komentář a zas se někdy zastav:-*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.