Bílá, bílá, bílá, bílá..

Jednoduchý věneček z břečťanu dozdobený peříčky.


Na okně při soumraku.

Šitá srdíčka a áčko a srdce vykrojené ze samotvrdnoucí hmoty.



Srdíčkový závěs ze samotvrdky v rámu od dědy, který byl pod nánosem špíny. Je krásně zdobený a dekoruju ho podle ročních období... S břečťany zátiší alá severké blogy:-)

6 komentářů

  1. Krásné fotky...dýchá na mě z nich nostalgie. Břečťanový věneček na bílých dveřích, to je sen a taky se mi líbí zátiší se srdíčky v košíku. A srdíčkový závěs v rámu jsem dala na své stránky k Tvému odkazu. Těším se na další dekorace.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi velice nadaná a máš super cit pro jednoduchost a barevnost.Mně se moc líbí tvé dekorace a bydlení,cos ukázala vůbec!!!Provázej nás dále a těš svou jemností.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky děkuji, jsem ráda, že v tom nejsem sama:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Jedním slovem ,,NÁDHERA" jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  5. Jedním slovem ,,NÁDHERA" jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  6. Jedním slovem ,,NÁDHERA" jen tak dál.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.